sobota, 22 kwietnia 2017

DT Fabrika212 - Clean and simple

Przychodzę dziś do Was z totalnie odmiennym projektem. Postanowiłam wziąć udział w jednym z wyzwań Fabrika212. Jego tematem jest stworzenie czegoś nie w Twoim stylu. Ponieważ styl Clean and simple jest dla mnie bardzo trudny i wymaga wiele wysiłku postanowiłam sprobować i sprawdzić co mi z tego wyjdzie ;) 
I come to you today with a completely different project. I decided to take part in one of the challenges of Fabrika212. Theme is to create something not in your style. Clean and simple style is very difficult for me and requires a lot of effort, that is why I decided to try it and check out how it goes ;)
 



Zapraszam do zabawy z Fabrika212
Come and play with Fabrika212

I used Lemoncraft papers and Snip art chipboard

Pozdrawiam cieplutko / Hugs

4 komentarze:

  1. No i wyszło coś ciekawego i ładnego. Mnie bardzo Twoja praca przypadła do gustu, taka rzeczywiście inna. Przesyłam pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fantastyczna praca!Motyw łapacza snów jest piękny! Wspaniałe kolory.Bardzo cieplutko i wiosennie Cię pozdrawiam -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z przedmówczynią co do kolorów, świetnie się prezentują na idealnej bieli kartki. Ciekawe, że łapacze snów zyskały w ostatnim czasie taką popularność

    OdpowiedzUsuń