sobota, 5 listopada 2016

DT Przyda się - Magnes mix media

W końcu nastał ten moment, że mogłam zrobić coś dla siebie, bowiem czasu ciągle brakuje na wszystko - chyba rozumiecie o co mi chodzi ;)
Kiedy mam wolną chwilę sięgam po media. Można je nazwać moją najgłębszą pasją, przyznam się, że większą niż kartki, ale ciiii.... żeby nikt się nie dowiedział :) Tym razem na tapetę wzięłam żywiczną owalną ramkę Primy oraz farby wodne 13arts w moich ulubionych kolorach. Jest na tyle duża, że  mogłam z niej stworzyć całkiem pokaźny projekt. Ponieważ nie mogę w swojej pracowni nic wieszać na ścianach z racji skosów, to muszę sobie inaczej radzić. Zatem mój projekt jest magnesem na lodówkę! Wykorzystałam stosunkowo malutkie, ale bardzo silne magnesy neodymowe - żadna kartka mi już nie ucieknie ;)

Chciałam się z Wami podzielić etapami tworzenia. Zapraszam na krótką relację:
Całość przykleiłam na żel medium, a następnie potraktowałam białym gesso.


Wykorzystałam stare sztywne metki sklepowe w celu stworzenia tła z mini tagów ;)
 

Rozwodniłam dość mocno farbę, aby zrobić z niej "ala" mgiełkę tak aby kolor rozlewał się na żel medium i można było nią chlapać. Gdy juz wszystko dobrze wyschło rozjaśniłam kolory białym gesso i pokryłam wystające elementy złotą farbką.









Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Pięknie Ci to wyszło:) Podziwiam, za tę pracę z mediami - bo ja jeszcze nie bardzo ogarniam te tematy, choć małymi kroczkami się uczę.
    Ale patrząc na Twoje dzieło jestem pod wrażeniem co można z nich wyczarować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący! Niby tylko magnes ale ja jestem pod ogromnym wrażeniem! Naprawdę, WOW!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo! widać, że świetnie bawiłaś się podczas tworzenia tej pracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, kobiecy magnes a kompozycja i kolorystyka są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękna praca! Taka "świeża", twoja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely work with so many details!! Love every single detail of it…Good luck and thank you for joining us MMP!

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing again thanks for playing at Mixed Media Place and Scrapki Challenge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna praca,cudne warstwy i kolory! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak super naupychane! I ta żarówka na wierzchu, jak wisienka na torcie :) Piekna ramka, dziękujemy za zabawę ze Scrapki-Wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely! Thank you for participating in the Mixed Media Place challenge!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful!! This is lovely thank you for entering at MMP x

    OdpowiedzUsuń